Συμπεριφορά των Καταναλωτών σε Μεθόδους Προώθησης Τροφίμων

Συμπεριφορά των Καταναλωτών σε Μεθόδους Προώθησης Τροφίμων

Κατηγορίες: , Ταυτότητα Προϊόντος: 3198

Λίγα λόγια για το βιβλίο...

Ο κύριος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων. Με άλλα λόγια ποιοι είναι οι τρόποι αγοράς και τα κριτήρια που επιλέγουν οι καταναλωτές προκειμένου να αγοράσουν τρόφιμα. Η έννοια της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε μεθόδους προώθησης τροφίμων καλύπτει την απόφαση του καταναλωτή να αγοράσει τρόφιμα με συγκεκριμένους τρόπους και από συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες καθώς και τη συχνότητα αγορών τροφίμων με τους τρόπους αυτούς. Για το λόγο αυτό διερευνώνται οι προσδιοριστικοί παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη τους οι καταναλωτές όταν αγοράζουν τρόφιμα.

Κριτικές

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γίνετε ο πρώτος που θα αφήσει μια κριτική για το “Συμπεριφορά των Καταναλωτών σε Μεθόδους Προώθησης Τροφίμων”

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310 248272
Εξαδάκτυλου 5, Θεσσαλονίκη, 546 35