Παραβατικότητα στο Σχολείο

5,83 

Κωδικός προϊόντος: 978-960-6865-14-5 Κατηγορία: Ταυτότητα Προϊόντος: 3363

Περιγραφή

Στη σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη οι απαντήσεις στα προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών στηρίζονται σε ένα ευρύ θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο έχει γίνει ήδη δεκτό από την επιστημονική κοινότητα. Είτε χρησιμοποιηθούν συμπεριφορικές είτε γνωστικές είτε άλλου είδους προσεγγίσεις η ουσία του προβλήματος παραμένει η ίδια: η συμπεριφορά παρουσιάζεται κάτω από την επίδραση διαφόρων αιτιών που με τη σειρά τους ανάγονται στον ίδιο το μαθητή, το δάσκαλο, τη σχολική κοινότητα, τα αναλυτικά προγράμματα, την οικογένειά του ή άλλους οικονομικούς και κοινωνικούς παράγοντες. Πριν από την εφαρμογή της στρατηγικής, της προσπάθειας για την ανάπλαση, την απόσβεση της παραβατικής συμπεριφοράς, είναι θεμιτό οι παράγοντες αυτοί να γίνουν, στο μέτρο του δυνατού – γνωστοί. Τότε, με βάση τα συμπεράσματα που θα προκύψουν θα γίνει δυνατός ο καθορισμός των δράσεων με σκοπό την βελτίωση της κατάστασης. Είναι δε αδήριτη και πρωταρχική αυτή η ανάγκη σχεδίου δράσης για την απρόσκοπτη μόρφωση.

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Παραβατικότητα στο Σχολείο”
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310 248272
Εξαδάκτυλου 5, Θεσσαλονίκη, 546 35