Περιγραφή
Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά εάν ένα διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον μπορεί να συμβάλλει στην επιμόρφωση και τη γνωστική βελτίωση εν ενεργεία εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ). Επιπλέον διερευνάται και κατόπιν προτείνεται μια μεθοδολογία ένταξης του διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος, έτσι ώστε να καταστεί ικανή η συνεργασία μεταξύ κπαιδευτικών, προκειμένου να παράγουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες για μαθητές του δημοτικού σχολείου.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.