Περιγραφή
ΣΗΜΕΙΩΜΑ της συντονίστριας της δράσης:«Μαθαίνω να πέφτω, να σηκώνομαι, να διεκδικώ»
Οι οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών είναι «εμποτισμένες» από τις ανθρώπινες ανάγκες, τις επιθυμίες και τα οράματα. «Οξειδώνονται μες τη νοτιά των ανθρώπων», θα έγραφε ο Ελύτης. Η οξείδωση γίνεται εφαλτήριο για τη δράση τους.
Το Include, δρώντας ως μια ανοιχτή διεπιστημονική κοινότητα, διερευνά και προωθεί κατάλληλες συμπεριληπτικές πρακτικές σε εφαρμογή του 4ου στόχου βιώσιμης ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Mέσω της δράσης «Μαθαίνω να πέφτω, να σηκώνομαι, να διεκδικώ» προτείνει ένα Συμπεριληπτικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης σε Βασικές Τεχνικές του Judo για παιδιά με νοητικές ή αυτιστικού φάσματος διαταραχές, με την υποστήριξη μελών από στεγνά θεραπευτικά προγράμματα που έχουν λάβει εκπαίδευση στο άθλημα και έχουν βιώσει την θεραπευτική του επίδραση. Η δράση απαντά στην ανάγκη ευάλωτων ομάδων να μάθουν να διεκδικούν την αυτόνομη κοινωνική συμμετοχή τους. Σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται στην ποικιλομορφία των αναγκών και να ενισχύει τη συμμετοχή και την αλληλεπίδρασή αξιοποιώντας τις αρχές του καθολικού σχεδιασμού.
Τα αποτελέσματα ήταν πιο θετικά από τα αρχικώς προσδοκώμενα.
Στο βιβλίο περιγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της. Περιλαμβάνεται, επιπλέον, το εκπαιδευτικό υλικό που αξιοποιήθηκε προκειμένου να συμβάλλει στον σχεδιασμό αντίστοιχων συμπεριληπτικών προγραμμάτων σε άλλους τομείς της εκπαίδευσης.
Ανδρομάχη Νάνου, PhD – Ειδική Παιδαγωγός
Επιστημονικά υπεύθυνη των ερευνητικών προγραμμάτων του Include.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.