Περιγραφή
Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη της ποιότητας του χοιρινού κρέατος από τη σκοπιά των καταναλωτών. Ο στόχος αυτός επιδιώχτηκε με την πραγματοποίηση μίας πρωτογενούς έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 665 κάτοικοι του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Ο σχεδιασμός της έρευνας βασίστηκε στην εφαρμογή της Conjoint Analysis, κατά την οποία χρησιμοποιήθηκαν ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες χοιρινού κρέατος, οι οποίες αξιολογήθηκαν από τους συμμετέχοντες, με απώτερο στόχο τη διερεύνηση των προσδοκιών που δημιουργούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του κρέατος στους καταναλωτές σε σχέση με τις διαστάσεις που θεωρείται ότι αποτελούν την ποιότητα του χοιρινού κρέατος. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, και οι τέσσερις παράγοντες που μελετήθηκαν (χρώμα, ενδομυϊκό λίπος, τιμή και χώρα προέλευσης) επηρεάζουν τον τρόπο που οι καταναλωτές διαμορφώνουν τις αντιλήψεις τους σχετικά με την ποιότητα του χοιρινού κρέατος, ενώ ιδιαίτερος είναι ο ρόλος που διαδραματίζει το ενδομυϊκό λίπος στη διαδικασία αυτή. Τέλος, εντοπίστηκαν διαφορές στην αντίληψη της ποιότητας του χοιρινού κρέατος που ενδέχεται να προέρχονται από τις διαφορές των καταναλωτών όσον αφορά την ηλικία, το φύλο και το επίπεδο εκπαίδευσής τους.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.