Η Πληθυσμιακή Γεωγραφία ως Πηγή Παρατηρήσεων και Δραστηριοτήτων στο Δημοτικό Σχολείο

Η Πληθυσμιακή Γεωγραφία ως Πηγή Παρατηρήσεων και Δραστηριοτήτων στο Δημοτικό Σχολείο

Κωδικός ISBN: 978-960-93-2669-8 Κατηγορία: Ταυτότητα Προϊόντος: 3078

Λίγα λόγια για το βιβλίο...

Σκοπός της παρούσης μελέτης (που πραγματοποιήθηκε το έτος 2006) είναι η διερεύνηση της υπάρχουσας γνώσης των μαθητών της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου γύρω από το αντικείμενο της Πληθυσμιακής Γεωγραφίας (πηγές δημογραφικών δεδομένων, κατανομή και μεταβολή πληθυσμού), με βάση τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος που σχετίζονται με τη μελέτη του πληθυσμού της Ελλάδας και τον εντοπισμό των κενών που πιθανόν να δημιουργούνται από τη διδασκαλία. Ειδικότερα όμως θα προτείνει νέες προσεγγίσεις του αντικειμένου και σύνδεσή του με την καθημερινή ζωή ώστε οι μαθητές να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα των συγκεκριμένων γνώσεων και πληροφοριών.
Ο αυξημένος προβληματισμός που υπάρχει γύρω από τα θέματα που αφορούν τη μεταβολή του πληθυσμού και η απουσία αντίστοιχων ερευνών που να εξετάζει τους τρόπους και μεθόδους απόκτησης γνώσεων γύρω από αυτήν μας οδήγησε σε μια πρώτη προσπάθεια προσέγγισης αυτού του αντικειμένου.
Ας σημειωθεί ότι απώτερος σκοπός της μελέτης δεν είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του σχολικού εγχειριδίου αλλά η διερεύνηση των γνώσεων με βάση τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος, αφού μάλιστα κάποια αντικείμενα (π.χ. πληθυσμιακή πυκνότητα) δεν υπάρχουν στην ύλη που διδάσκεται.

Κριτικές

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γίνετε ο πρώτος που θα αφήσει μια κριτική για το “Η Πληθυσμιακή Γεωγραφία ως Πηγή Παρατηρήσεων και Δραστηριοτήτων στο Δημοτικό Σχολείο”

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310 248272
Εξαδάκτυλου 5, Θεσσαλονίκη, 546 35