Η Διάγνωση, η Αξιολόγηση, η Εκπαίδευση των Ατόμων με Αναπηρία στην Ελλάδα και ο Αγώνας για Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – 2η Έκδοση

10,01 

Κωδικός προϊόντος: 978-618-5271-31-2 Κατηγορίες: , Ταυτότητα Προϊόντος: 7208

Περιγραφή

Η διάγνωση, η αξιολόγηση και η εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία αποτελεί μια διαρκή κατάσταση αφαίρεσης θεσμοθετημένων δικαιωμάτων που συνεχίζεται και στην ενήλικη ζωή τους. Η ύπαρξη πολιτικών, νομικών και διοικητικών ελλειμάτων στο εκπαιδευτικό σύστημα περιορίζει την αρχή της καθολικότητας στην κατάκτηση και τη χρήση σημαντικών ανθρώπινων δικαιωμάτων. Στα ΑμεΑ και τα ΑμεΕΕΑ, συνήθως επιβάλλεται μια σχέση έλλειψης και περιστολής τυπικών και ουσιαστικών δυνατοτήτων να απολαμβάνουν στο σχολείο τις διάφορες μορφές επικοινωνίας, παιδαγωγικής και κοινωνικής σχέσης που θα τα ευνοούσε να κατακτήσουν, μέσω της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, τη συμμετοχή τους στην ομάδα της τάξης τους, του σχολείου τους, της γειτονιάς τους και του ευρύτερου κοινωνικού τους περίγυρου.

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Σελίδες 168
Επιστημονική Μελέτη

1η Έκδοση: Ιανουάριος 2018

Διάσταση 17 Χ 24 εκατοστά

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Η Διάγνωση, η Αξιολόγηση, η Εκπαίδευση των Ατόμων με Αναπηρία στην Ελλάδα και ο Αγώνας για Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – 2η Έκδοση”
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310 248272
Εξαδάκτυλου 5, Θεσσαλονίκη, 546 35