Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό δεν είναι ένα ακόμα σύγγραμμα για τα τεκταινόμενα στο υποσύστημα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Φιλοδοξεί να καταθέσει ένα νέο ερμηνευτικό πρόταγμα για το φιλοσοφικό προσανατολισμό και τη δυναμική της «Παιδαγωγικής της Ένταξης». Ο παιδαγωγικός, κοινωνικός και πολιτικός στοχασμός των συγγραφέων του θεμελιώνεται πρωταρχικά στις ερευνητικές και επιστημονικές αναζητήσεις τους στο χώρο των ανθρωπιστικών επιστημών και, κατά κύριο λόγο, στο συνταίριασμα τους με τον καθημερινό αγώνα τους για ένα σχολείο σε μια κοινωνία για όλους.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.